Широківська громада
Миколаївська область, Баштанський район

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРНОГО ПРОЄКТУ

Дата: 23.04.2024 11:48
Кількість переглядів: 164

Шановні мешканці та мешканки Широківської сільської територіальної громади, запрошуємо вас долучитись до обговорення надзвичайно важливого проєкту відновлення для громади – «Реконструкція системи водопостачання з улаштуванням артезіанської свердловини, водонапірних башт та бювету в с. Новопетрівка Баштанського району Миколаївської області».

Дата, час і місце.

Захід відбудеться 29.04.2024 року з 16:00 до 18:00 години.

З міркувань безпеки точну адресу проведення події буде повідомлено лише тим, хто пройде попередню реєстрацію за посиланням https://forms.gle/8XVXmVr1ShdTWH6z8 

 

 

Про проєкт.

Впровадження даного проєкту надасть можливість створити належні комфортні соціально-побутові умови  проживання та забезпечення населення стабільним та якісним водопостачанням населення села Новопетрівка.

 

Ознайомлення з матеріалами та зворотній зв’язок.

З 22.04.2024 по 27.04.2024 запрошуємо вас ознайомитися ознайомитись з матеріалами проєкту за посиланням https://shirokivska.gromada.org.ua/news/1713795689/  та у будівлі Новопетрівського старостинського округу, в кабінеті старости села з 08:00 по 17:00 годину.

Навіть якщо у вас не вийде долучитись до самих обговорень ми будемо раді отримати ваші думки / пропозиції / перестороги щодо проєкту на електронну скриньку - [email protected]

 

Партнер проєкту.

Проєкт реалізується за підтримки «U-Lead з Європою» та передбачає розробку проєктно-кошторисної документації.

 

Безпекові питання.

Подія відбуватиметься в укритті або онлайн, тому ми не перериватимемо захід в разі, якщо розпочнеться повітряна тривога.

 

Будемо раді почути ваші думки, пропозиції та перестороги щодо проєкту. Для нас важливо, щоб процеси відновлення громади погоджувалися та обговорювалися з мешканцями та мешканками.

 

З повагою,

Робоча група з реалізації проєктуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора